Senaste nytt

Värt att skaffa SAS Eurobonus Mastercard?

Jag har haft ett SAS Mastercard i många herrans år men sa upp det för ganska exakt ett år sedan.
Men nu i januari så signade jag åter upp mig via 7k länken med ett tillhörande pointearner kort. I fredags trillade det in 7k+2k poäng. Inget jag hade förväntat mig.

Är det ett års uteblivande som gäller för att återigen få sign-up bonus?
På den ordinarie sidan hittar jag ingen info om det, men länken som anger 7 000 poäng så står det
*Extrapoängen sätts in på EuroBonus-kontot senast tre månader efter ditt/dina köp under förutsättning att du fortfarande har kvar kortet vid poängöverföringen. Du får inte heller ha haft ett SAS EuroBonus World MasterCard de senaste två åren.

På den ordinarie sidan hittar jag ingen info om det, men länken som anger 7 000 poäng så står det
*Extrapoängen sätts in på EuroBonus-kontot senast tre månader efter ditt/dina köp under förutsättning att du fortfarande har kvar kortet vid poängöverföringen. Du får inte heller ha haft ett SAS EuroBonus World MasterCard de senaste två åren.
Aha, bra. Hade också för mig att ett år lät lite.

Ett år är lite....men så var det för mig. Just saying....
mastercard.JPG

Måste bara säga att jag är nöjd över förväntan med mitt SAS AmEx! :) Det är oväntat många ställen det fungerar på och jag gör säkert 95% av mina inköp med kortet. Fick äran att göra lite utlägg på Ikea så spend första månaden landade på 16tkr. Bara att försöka fortsätta så mot 2-4-1!

Eloge till supporten också som svarar grymt fort och ger ett supertrevligt bemötande. Inga bekymmer att flytta fram brytdatumet några dagar heller.

Jag fick precis in 346 poäng på EB-kontot från SAS Mastercard, trots att jag inte använt kortet sen i Oktober 2015..
Inga aktiviteter alls på kontot sen dess.

Någon annan som också fått "märkliga" poäng?

Dom har slutat att överföra i 500 p delar. Dina 346 poäng har säkert lämnat sedan Oktober och nu när allt överförs varje månad fick du in dom på konto

Toppen