Senaste nytt

Väntetid för att komma fram till SAS Amex voucher Eurobonusbokning?

Birch

Medlem
Även jag ringde ca 09:00 idag men hamnade som nummer 8 i kö och 30min väntetid. Rätt säker på att jag precis blev snuvad på en plats i First i början på Februari Singapore-London med SQ...:(
 

Kimmen00

Medlem
Tog bara nån minut att komma fram nyss, men världens tröttmössa som vägrade söka segment-för-segment (trots mixed kabin), som inte fick upp platser i C trots att man såg dem på sas star alliance online bokningen, som inte "fick" upp vissa av mina sökförslag och vägrade göra dem och som var ganska icke-service minded i allmänhet. Inte alls som Tallin ska vara.
 

Senator

Moderator
Det tog 15 sekunder nu efter jag hade tryckt på alla knappval men det var kanske för att deras verktygslåda inte har fungerat på två timmar ;) Får ringa i morgon istället.
 

Kimmen00

Medlem
Det tog 15 sekunder nu efter jag hade tryckt på alla knappval men det var kanske för att deras verktygslåda inte har fungerat på två timmar ;) Får ringa i morgon istället.

Ringde igen 1600 och då funkade det ok, systemet var segt men bokningen gick genom med lite meck. Fick en vettig agent denna gång som var som Tallin brukar.
 
Toppen