jakl1 skrev:Testade att be dom ringa upp, får se hur lång tid det tar.Klicka för att utvidga...
Griffin skrev:I vilket läge får ni välja callback? Jag får aldrig frågan i början av samtaletKlicka för att utvidga...
Som skrivits tidigare i tråden så går tydligen norrmännens Amex 2-4-1 ut idag. Om det inte är helt nödvändigt så är det en god idé att vänta tills imorgon.patteng skrev:Jag har fått det tidigare, men idag fick jag inte heller...Har köat i 33 minuter nu i skrivande stund.Klicka för att utvidga...
Mikael Stillman skrev:Som skrivits tidigare i tråden så går tydligen norrmännens Amex 2-4-1 ut idag. Om det inte är helt nödvändigt så är det en god idé att vänta tills imorgon.Både för att avlasta Tallin och ge våra norska vänner en bättre chans att komma fram innan deadline.Klicka för att utvidga...
Då det inte är en "Tallin-agent" kan det ju i teorin vara lite friare med routing, men ska du göra minsta lilla ändring framöver kommer Tallinn att utvärdera routing och då kan det bli att de vägrar göra förändringen.Sebbeh skrev:Är det så att om man får en svensk agent så är routingreglerna lite snällare?Klicka för att utvidga...
Såklart, man ska ringa 9.00patteng skrev:Jag hängde på dörren 09.01, fick vänta i 20minKlicka för att utvidga...