Funktionen finns inte längre på webbsidan. Du måste ringa LOT eller kontakta dem via Facebook, så lägger de in din platsreservarion.Bokat en resa med LOT och har lagt in mitt EBD i bokningen.
Hittar inget sätt att boka sittplats utan att betala för det, varken på LOTs sida eller via Manage my Bookings på Lufthansas sida.
Ska man inte kunna välja platser i förväg på LOT som Star Alliance gold?
Nej, kunde inte tänka mig att sas kan seata en lot flight, får testa när jag har tillgång till datorProvat classic.sas.se?
Om det stämmer är det ju uselt och inte direkt kundvänligt.Funktionen finns inte längre på webbsidan. Du måste ringa LOT eller kontakta dem via Facebook, så lägger de in din platsreservarion.
På classic sidan kan man inte göra några ändringar då det inte är en SAS bokningProvat classic.sas.se?
LOTs gamla hemsida? Aldrig bokat där innan så vet inte hur det var innan. Blir premiär på LOT för migFunktionen fanns på gamla webbsidan men av någon anledning tog man bort möjligheten att välja plats i den nya versionen. Riktigt korkat.
När jag flög mycket med LOT för ett par år sedan vill jag minnas att LOT bokningar dök upp i SAS appen och att det då gick att få seata sig och få boardingkort där? (EDIT: Vid närmare eftertanke kan det vara resor bokade via SAS...)