Ja, det föll lite där när poängen var dyrare att köpa än din värdering... måste ha kommit ihåg fel ang vad det kostade att köpa poäng. Eller har de höjt?Som sagt beror helt på vilken depå man vill fylla på. 60k poäng är ändå en sas business, tar hellre det än 6000 kronor.
Ja, det föll lite där när poängen var dyrare att köpa än din värdering... måste ha kommit ihåg fel ang vad det kostade att köpa poäng. Eller har de höjt?
Nei, jeg fikk 25000 Extrapoints i erstatning for forsinkelse og 40000 Extrapoints i erstatning for downgrade, men de ble ikke reflektert i Fly-premium nivået. Jeg har bedt om en forklaring, eventuelt en henvisning til hvor dette er dokumentert, men foreløpig svar er at SAS bare sier at det er slik.De 60k poängen borde öka på FlyPremium-nivån också, kan vara intressant för de som annars inte kommer upp i rullande 200k per år.
Tycker du inte det är rimligt då?Nei, jeg fikk 25000 Extrapoints i erstatning for forsinkelse og 40000 Extrapoints i erstatning for downgrade, men de ble ikke reflektert i Fly-premium nivået. Jeg har bedt om en forklaring, eventuelt en henvisning til hvor dette er dokumentert, men foreløpig svar er at SAS bare sier at det er slik.
Absolutt ikke. Det står ikke noe om at disse poengene er unntatt.Tycker du inte det är rimligt då?
Absolutt ikke. Det står ikke noe om at disse poengene er unntatt.
Vilkår for Fly Premium
- Den samlede poengopptjeningen i EuroBonus programmet (Basis- og Ekstrapoeng) de siste 12 måneder bestemmer Fly Premium nivå/ saldo
- Poeng overført fra familiemedlemmer, eller venner, og de 1.000 månedlige poengene som kan øke ditt EuroBonus-nivå, medregnes ikke i saldoen
- Når et Fly Premium nivå oppnås, kan man booke på dette nivået de neste 12 månedene
- For hver måned et Fly Premium nivå fastholdes, forlenges muligheten for å booke bonusreiser på dette nivået med tilsvarende tid
- Oppnås et høyere Fly Premium nivå, vil det automatisk gjelde de neste 12 måneder
- Fly Premium nivået beregnes månedlig per siste dag i måneden
- Alle standard bonusreiser i SAS EuroBonus kan bookes som enkeltreiser og tur/retur med Fly Premium
- Fly Premium gjelder med forutsetning om at det finnes tilgjengelige bonusreiser på SAS Plus/SAS Business på den aktuelle flyavgang
Det er det jeg har gjort, via meldingsfunksjonen i app'en. De, på sin side, har igjen kontaktet SAS.Det är slöseri med tid att prata med SAS om Flypremium, de har ingen koll. Ta diskussionen med kortutgivaren istället.
Poeng overført fra familiemedlemmer, eller venner, og de 1.000 månedlige poengene som kan øke ditt EuroBonus-nivå, medregnes ikke i saldoen