Senaste nytt

Välja Hilton i San Francisco, Parc 55 eller Financial District?

En nyhet från Hilton Financial District. Jag och kompisen har varit här sedan i måndags. Jag har tidigare varit rätt kritisk till loungen, men vi märkte att sortimentet av mat var något uppgraderat mot tidigare besök. Husets vin kostade 5 USD, visst loungerna är mycket bättre på Hilton i Europa.
Döm om vår förvåning igår kväll när vi läste ett anslag i loungen. Gratis vin och öl framöver! Första Hiltonloungen som jag har besökt i USA som åtminstone börjar närma sig europastandard.

Bumpar denna tråd. Bor på Hilton San Francisco Financial District nästa vecka, en sju nätters vistelse över jul och nyår. Vad har de för policy gällande uppgraderingar som Gold? Kan man förvänta sig en uppgradering till Executive floor, eller åtminstone ett rum med Bay View, och hur ser det ut på frukostfronten?

• Gilla
Reactions: Gus
Bumpar denna tråd. Bor på Hilton San Francisco Financial District nästa vecka, en sju nätters vistelse över jul och nyår. Vad har de för policy gällande uppgraderingar som Gold? Kan man förvänta sig en uppgradering till Executive floor, eller åtminstone ett rum med Bay View, och hur ser det ut på frukostfronten?

Jag har bott där,
Vi (4st 2rum) fick frukost i frukostmatsalen som var helt okej för att vara usa! En god färskpressad juicemaskin fanns bland annat.

Vi hade även tilgång till loungen men den var riktigt riktigt dålig. Lite kex och "kaffe" typ.
Fanns öl att köpa.

Ge dig ut på stan istället! :)

Fanns en bra köttrestaurang i närheten som hette
5A5 Steak Lounge

Toppen