@011430121 borde det inte vara (full) continental breakfast som HHD?
Jag sitter och tittar på samma hotell. Parc 55.
Jag sitter och tittar på samma hotell. Parc 55.
Jo det är det, det som inte ingår är det varma, vill du haSNIFF skrev:@011430121borde det inte vara (full) continental breakfast som HHD?Jag sitter och tittar på samma hotell. Parc 55.Klicka för att utvidga...
Så som, ägg och bacon etc?011430121 skrev:Jo det är det, det som inte ingår är det varma, vill du hadet så kostar så kostar det 10$Klicka för att utvidga...
Kontinental frukost innebär bröd/bakverk pålägg och kaffe/the. dvs inget bacon och ägg, ingenting varmt utöver dryck.SNIFF skrev:Så som, ägg och bacon etc?Klicka för att utvidga...
Christiansson skrev:Kontinental frukost innebär bröd/bakverk pålägg och kaffe/the. dvs inget bacon och ägg, ingenting varmt utöver dryck.Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Bumpar denna tråd. Bor på Hilton San Francisco Financial District nästa vecka, en sju nätters vistelse över jul och nyår. Vad har de för policy gällande uppgraderingar som Gold? Kan man förvänta sig en uppgradering till Executive floor, eller åtminstone ett rum med Bay View, och hur ser det ut på frukostfronten?Klicka för att utvidga...