Senaste nytt

Utveckling av nya tjänster med api.flysas.com

Wow, snacka om julklapp såhär på tredjedag jul

Ni borde tipsa våra hjältar i Tallin om tjänsten eller tom möjlighet att dela sökningar man gjort...

Stort tack till er båda!
På vilket sätt skulle Tallinn ha nytta av detta?
De gör bokningar i helt andra system och även om det syns grejer på denna sida så är det vad Tallinn får fram som gäller, eller hur hade du tänkt att Tallinn skulle kunna nyttja detta?

Tack för insatsen!
Jag vet dock inte hur man ska kunna klicka sig vidare till SAS från listan på tillgängliga sas business awards ;)
Haha , jag inbillar mig bara att det fanns en ”book now” knapp i sökresultatet någonstans på sidan förut så man landade på ”välj flighter” på SAS.se osv?

Haha , jag inbillar mig bara att det fanns en ”book now” knapp i sökresultatet någonstans på sidan förut så man landade på ”välj flighter” på SAS.se osv?
Det är möjligt att det finns om man gör custom searches. För egen del så använder jag bara listan med sas-awards i business för att se var tillgängligheten finns. Sen får man gå till SAS och göra om sökningen manuellt. Men skulle alla dagar i veckan klicka på en knapp "Gå till SAS och boka" om det fanns och att ni på så sätt skulle kunna se var trafiken kommer ifrån (om nu SAS är intresserade av sådan info) som gör att man hittat en sas award. Att hitta den via SAS egna sökverktyg utan att hitta på annat ställe först var riktigt länge sedan på longhaul i business. :)

Hej allihop.

Ibland går det undan så tom jag förvånas;
Med glädje kan jag nu meddela att vi aktiverat en Whitelisting av denna tjänst / source.
Återigen, ett stort tack!

Datainsamlingen fungerar igen och jag håller på att uppdatera databasen. Det kommer förstås att bli en liten belastningsspik för att komma "ifatt", men därefter kommer volymerna vara som tidigare.

Den "vanliga" awardhacks är nu åter i drift, men det kan dröja ett dygn eller så innan alla rutter är uppdaterade.

Jag är på ryggsäckssemester en månad i Asien (jo förstaklassflygningar och delvis bra hotell och krogar, men jag har faktiskt ryggsäck som enda kolli). Mina inlägg kommer därför att bli lite oregelbundna och kan komma vid konstiga tider på dygnet. Jag kommer dock ha en del fritid om det behövs göras några ändringar på sajten eller datainsamlingen. Fast efter vitlistningen borde allt rulla på som vanligt.

Bevakningsbreven rullar på som vanligt nu. Det finns ett känt fel där länken till SAS i vissa fall visar resan i fel riktning (och man tror därför att platserna inte finns). Jag ska försöka rätta till det i helgen.

På vilket sätt skulle Tallinn ha nytta av detta?
De gör bokningar i helt andra system och även om det syns grejer på denna sida så är det vad Tallinn får fram som gäller, eller hur hade du tänkt att Tallinn skulle kunna nyttja detta?

De senaste två ggr ville agenten veta var jag sökt någonstans då jag hittade bättre routing än vad hon fick fram vid en första sökning.

Toppen