Senaste nytt

Utveckling av nya tjänster med api.flysas.com

arredarre

Medlem
Hej,

Jag hittar denna resa på Awardhacks (som för övrigt är världsbäst)
Business
DepLeg1Leg2Leg3Leg4SeatsArrDur
2023-11-01 21:00ET:ARN-ADDET:ADD-ZNZ92023-11-02 13:0014:00

Men jag kan inte alls hitta resan på SAS Eurobonus-bokning.

Någon annan som har samma problem?
 

palmen

Moderator
Hej,

Jag hittar denna resa på Awardhacks (som för övrigt är världsbäst)
DepLeg1Leg2Leg3Leg4SeatsArrDur
Business
2023-11-01 21:00ET:ARN-ADDET:ADD-ZNZ92023-11-02 13:0014:00

Men jag kan inte alls hitta resan på SAS Eurobonus-bokning.

Någon annan som har samma problem?
När Ethiopian visar 9 platser är det nästan 100% säkert att det är spökplatser, dvs de finns inte.
 
Får fel på Search *A

Error.​

An error occurred while processing your request.​

Development Mode​

Swapping to Development environment will display more detailed information about the error that occurred.

Development environment should not be enabled in deployed applications, as it can result in sensitive information from exceptions being displayed to end users. For local debugging, development environment can be enabled by setting the ASPNETCORE_ENVIRONMENT environment variable to Development, and restarting the application.
 
Får fel på Search *A

Error.​

An error occurred while processing your request.​

Development Mode​

Swapping to Development environment will display more detailed information about the error that occurred.

Development environment should not be enabled in deployed applications, as it can result in sensitive information from exceptions being displayed to end users. For local debugging, development environment can be enabled by setting the ASPNETCORE_ENVIRONMENT environment variable to Development, and restarting the application.


Nu efter lunch fungerar det igen
 

Rickard_O

Medlem
@LSH
Vad beror på att Awardhacks visar färre flighter än vad SAS gör själv?
Har provat att söka om på Awardhacks efter att jag hittade fler flighter i SAS egna sökmotor.

Mest nyfiken och att jag nu inför kommande ombokningar måste kika lite hos SAS själva tyvärr :D

Sökt på lika många pax, samma datum men SAS visar en extra sträcka med Thai från ZRH också vilket Awardhacks inte gör!

EDIT: Såg att jag croppade lite dåligt, men jag lovar att jag inte undanhåller data!
Min enda logiska förklaring är att du har lagt in ett "Morgontrötts-filter" på Awardhacks och att det automatiskt filtrerar bort fakirflighter till Frankfurt!

1705885778904.png



1705885790633.png
 

LSH

Medlem
@LSH
Vad beror på att Awardhacks visar färre flighter än vad SAS gör själv?
Har provat att söka om på Awardhacks efter att jag hittade fler flighter i SAS egna sökmotor.

Mest nyfiken och att jag nu inför kommande ombokningar måste kika lite hos SAS själva tyvärr :D

Sökt på lika många pax, samma datum men SAS visar en extra sträcka med Thai från ZRH också vilket Awardhacks inte gör!
Hej och tack för senast!

Jag kollade i morse och då fanns fakirflighten. Uppdaterade du både SAS och Awardhacks för att säkerställa att de var "ur sync"? Jag har ingen cache eller "avancerad" felhantering som kan göra att du får ett delresultat.

Om du eller någon annan kan reproducera felet så rapportera det här.
 
Toppen