Senaste nytt

Utveckling av nya tjänster med api.flysas.com

Canadien

Medlem
Ja, antar att alla Business tagits av de som tidigare hade OSL eller CPH som andra ände på flighten när de blivit reroutade. Finns inga 330 dagar innan heller ser det ut som.
 

LSH

Medlem
Nu finns funktionen i alla listor. För musen över en viss rad för att se när informationen uppdaterades. Anges i UTC vilket innebär att man ska lägga på 2h för att få svensk sommartid. Befintliga C-platser bekräftas en gång per dygn med undantag för de kring horisonten och 90-dagarssträcket som "punktmarkeras".
 

SNIFF

Medlem
Jag tog mig friheten att koda ihop ett javascript som markerar vilka dagar det rör sig om, endast på sidan som bara visar business.
Kör det i java console i webbläsaren för att utöka och byta formatering.

travelhacks-contribute/add_formatting.js at master · DaveTheBabe/travelhacks-contribute · GitHub
det kommer att gå sönder om strukturen på sidan ändras och det räknar jag med att den gör vid något tillfälle.

Fetstil, lördag och söndag.
Kursiv, fredag och torsdag.
Normalt, övriga veckodagar.

upload_2017-9-3_14-27-50.png
 

Tonton

Medlem
Jag tog mig friheten att koda ihop ett javascript som markerar vilka dagar det rör sig om, endast på sidan som bara visar business.
Kör det i java console i webbläsaren för att utöka och byta formatering.

travelhacks-contribute/add_formatting.js at master · DaveTheBabe/travelhacks-contribute · GitHub
det kommer att gå sönder om strukturen på sidan ändras och det räknar jag med att den gör vid något tillfälle.

Fetstil, lördag och söndag.
Kursiv, fredag och torsdag.
Normalt, övriga veckodagar.

Visa bifogad bild 67122

Snyggt! Tack tack.

#DaveTheBabe
 

lephantome

Medlem
Finns det någon felkälla bakom Travelhacks sidan? Jag kollar tex CPH-BOS-CPH i juni, tex 10-24 juni utan att hitta några businessbiljetter.
 
Toppen