Senaste nytt

Utveckling av nya tjänster med api.flysas.com

LSH

Medlem
C-platserna kan "spöka" i 24h. Spökplatser i Plus kan leva upp till 72h. United har förmodligen realtidsdata, men ger sämre överblick. Någon som vet om alla bonusresor hos SK är bokningsbara hos United (och andra *A-bolag)?
 

Peter G

Medlem
C-platserna kan "spöka" i 24h. Spökplatser i Plus kan leva upp till 72h. United har förmodligen realtidsdata, men ger sämre överblick. Någon som vet om alla bonusresor hos SK är bokningsbara hos United (och andra *A-bolag)?
Överlag ja gällande SK, vilket är en utmaning att egna EB medlemmar inte hinner boka för att statusinnehavare i andra bolag tar alldeles för många säten tidigt på SK.
 

mha321

Medlem
C-platserna kan "spöka" i 24h. Spökplatser i Plus kan leva upp till 72h. United har förmodligen realtidsdata, men ger sämre överblick. Någon som vet om alla bonusresor hos SK är bokningsbara hos United (och andra *A-bolag)?
Intressant om United har realtid på award. De har det inte på vanliga betalda biljetter vilket jag åkt dit på ett antal gånger. Men inget förvånar mig längre vad gäller sådana saker....
 

LSH

Medlem
@LSH finns det en chans att du kan plocka hämta SAS Plus-stolar också?
@robbanberg frågade efter liknande lista för plus i en annan tråd. Här är den SAS business award availability - Travelhacks
Notera att detta data inte är lika bra. I de fall det bara finns Go eller Plus bryr jag mig inte om att bekräfta tillgången lika ofta och här kan finnas "spöken" i upp till 72h. Har inte jobbat ihjäl mig med layout eller GUI denna gången heller...
 

Danne

Medlem
Kan det vara ngn bugg så den plockar ut Plussäten som Business på vissa flighter?
T ex CPH-EWR-CPH ska finnas ledigt för 4 pers 2017-08-04 - 2017-08-12, enligt SAS sida finns det 0 business, bara Plus, ringde även och kollade idag och det fanns 0.
 

LSH

Medlem
Kan det vara ngn bugg så den plockar ut Plussäten som Business på vissa flighter?
T ex CPH-EWR-CPH ska finnas ledigt för 4 pers 2017-08-04 - 2017-08-12, enligt SAS sida finns det 0 business, bara Plus, ringde även och kollade idag och det fanns 0.
Tack för buggrapporten! Dessa platser har funnits men har inte uppdaterats på tio dagar. Ser ut att vara något fel i uppdateringschemat för CPH-EWR i de fall det finns flera flighter med tillgång på samma dag. Ska se om jag kan ordna det ikväll. Buggen verkar ha påverkat ca 20 flighter på CPH-EWR och tillbaka.
 

LSH

Medlem
Det figurerar två länkar i tråden
travelhacks.azurewebsites.net är den ursprungliga med endast C-platser och ISO-8601-formaterade datum. Senare postade jag också /home/all som även innehåller plustillgång. Där valde jag dd/MM av någon anledning...
 
Toppen