Senaste nytt

USDM-riktad kampanj t.o.m 2013-JUL-31, upp till 100% buy eller gift

Status
Stängd för vidare inlägg.

VonMögen

Medlem
Försöker hitta tråden om där du lyckades köpa/gifta mer än 50K under en kampanj, hur gjorde du detta?
köpte du 49k & giftade 49k eller vad var tricket?

Jag har giftat 10k+10k och 50k+50k denna kampanj. Så det verkar inte vara ett "tak" på max 50k+50k ... vore ju spännande att se vart giftningsgränsen går :)
 

flying

Medlem
Någon som har koll på hur lång tid det tar innan några miles dyker upp på kontot om man köper till ett annat konto?
 

jumbooze

Medlem
Det var mest en slump - jag körde 42k (*2) + 42k (*2) av tekniska skäl (hade köpgräns på ett kort) och det fungerade fint.

Så med 2 konton som ger bort 42k till varandra och köper 42k till det egna kontot så borde man få 168k på båda kontona.

Nu ska man bara ta diskussionen med ekonomichefen för att se om man tål ett inköp för att följa doktorns råd att alltid ha lite USDM miles på kontot, hittils har jag ju bara jobbat enligt buy&burn principen men det känns ju som det borde komma en share kampanj efter denna och då vill man ju ha en grundplåt på kontot.
 

VonMögen

Medlem
De gånger jag har köpt miles till mitt o tjejens konton inkl. share/gift har alla miles funnits direkt efter att jag betalat. Brukar dock logga ut o logga in igen. Ev. kan cache kanske behöva rensas.

Så har det oxå alltid varit för mig. Blev dock ett nervöst dygn sist. Jag ringde till USDM är att efterlysa mina försvunna miles, det var då jag fick förklarat att det kan ta upp till 24h att få in milesen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen