Senaste nytt

USDM-riktad kampanj t.o.m 2013-JUL-31, upp till 100% buy eller gift

Status
Stängd för vidare inlägg.
Planerar en First in First - finns det nan vänlig själ som kan hjälpa till sa jag kan köpa miles med 100% bonus. Kanske magstarkt att fraga, men fraga är ju gratis... :)

Tack pa förhand.

Per

Tror inte det finns någon hjälp annat (om jag uppfattar rätt) någon som har erbjudande använder funktionen "Gift Miles" för att skänka dessa efter en transaktion. Sen blir det väl en transaktion mellan två medlemmar som jag uppfattar (i principen) bryter mot medlemsvillkoren som försäljning av miles mot pengar om man i detta fall betalar för dessa (ej gåva), men är lite osäker på det.

Jag kan alldeles för lite om USDM, och jag hoppas jag får erbjudanden snart själv trots att detta tåg verkar lämna utan mig. Men eftersom min ugn bestämde sig för att åka till ugnhimmelen (eller var det helvete?) i helgen så det blir kanske nya vitvaror istället :)

Jag ska inte köpa - så om någon vill "gifta" via mitt konto så skicka pm!

(Jag gjorde det i förra omgången.)

Last edited:
Tror inte det finns någon hjälp annat (om jag uppfattar rätt) någon som har erbjudande använder funktionen "Gift Miles" för att skänka dessa efter en transaktion. Sen blir det väl en transaktion mellan två medlemmar som jag uppfattar (i principen) bryter mot medlemsvillkoren som försäljning av miles mot pengar om man i detta fall betalar för dessa (ej gåva), men är lite osäker på det.

Jag kan alldeles för lite om USDM, och jag hoppas jag får erbjudanden snart själv trots att detta tåg verkar lämna utan mig. Men eftersom min ugn bestämde sig för att åka till ugnhimmelen (eller var det helvete?) i helgen så det blir kanske nya vitvaror istället :)

Det går alldeles utmärkt att t.ex jag loggar in på mitt USDM-konto och giftar miles till ditt USDM-konto, förutsatt att du tar upp ditt kort och betalar :D

Du betalar inget till mig, jag är inte inblandad i den transaktionen...

Det går alldeles utmärkt att t.ex jag loggar in på mitt USDM-konto och giftar miles till ditt USDM-konto, förutsatt att du tar upp ditt kort och betalar :D

Du betalar inget till mig, jag är inte inblandad i den transaktionen...

Du menar att denna kampanj kan du eller någon "gifta" miles direkt till mitt USDM konto och att man drar direkt från mitt CC?

Som Stefan62 redan har nämt fungerar det alldeles utmärkt. Om man inte kan/vill träffas fysiskt räcker det med att den som behöver köpa miles men inte har fått erbjudadet lånar USDM-nummer samt namn från en medlem som har fått erbjudandet.

Haha, jag som sagt att man ska bränna USDM har nu 200.000 poäng igen (efter att ha bokat F award till SYD i Sept) och tänkte nog köpa 100k igen. Beroende?

Försöker hitta tråden om där du lyckades köpa/gifta mer än 50K under en kampanj, hur gjorde du detta?
köpte du 49k & giftade 49k eller vad var tricket?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen