Senaste nytt

US Airways Dividend Miles Buy miles kampanj tråd

Jag har precis skaffat mitt konto så jag fick inte vara med på 100% kampanjen... men nu fick jag ett mail om 50% kampanj... Man kanske skulle köpa lite bara för att få vara med vid nästa 100% kampanj.

Ligger det något i detta? Har också precis skaffat konto. Ska man köpa på sig lite poäng på 50% för att få vara med på senare kampanjer eller brukar 100%-kampanjerna vara allmänna?

Senaste några kampanjer har varit endast inriktade för dem som har köpt miles vid tidigare tillfälle eller dem som har använt miles.

Vad är egentligen läget för att använda USDM för SQ F? Jag skulle vilja försöka få till en sträcka ADL/MEL/SYD-SIN men jag hittar inga platser alls. Är de redan tagna eller är det något annat som ställer till det för mig?

Vad är egentligen läget för att använda USDM för SQ F? Jag skulle vilja försöka få till en sträcka ADL/MEL/SYD-SIN men jag hittar inga platser alls. Är de redan tagna eller är det något annat som ställer till det för mig?

Det går att använda USDM till att flyga SQ F. Yekermo lyckades boka till MNL nyligen. Till Australien tror jag det kan bli tajt med tanke på att du bara kan boka deras "regionala" flyg. TIll ADL är jag inte ens säker på att de har F överhuvudtaget. Men i teorin ska det gå till såväl MEL som SYD om det står 777-300 på flygningen. 777-300ER och A380 är inte tillgängliga.

Den enda flight jag kan boka är SIN-MNL och då dessutom 3 platser. Övriga sträckor verka vara omöjliga.

Det går inte att boka SF F på deras 77W eller A380 med poäng från andra bolag än SQ själva. Några linjer som går att boka i SQ F är följande SIN -MNL, -CGK, -BWN, -DEL.

Just ja, det är nog 77W som ställer till det för mig. :(

Nåja, om jag inte kan göra någon skojig resa från AU, så kanske jag kan göra ett stopover på hemvägen i antingen BKK eller SIN och göra en liten detour... En sväng till DEL vore ju inte fel.

Det går inte att boka SF F på deras 77W eller A380 med poäng från andra bolag än SQ själva. Några linjer som går att boka i SQ F är följande SIN -MNL, -CGK, -BWN, -DEL.
Jag har inte sett platstillgång lång tid men i teorin finns det också Singapore-Tokyo Haneda med SQ633/634 som är opererade av Boeing B777-300 (utan ER).

Toppen