Senaste nytt

US Airways Dividend Miles Buy miles kampanj tråd

Blev lite orolig, köpte själv och det kom på 5 minuter, kompisen giftade och de har fortfarande inte kommit. Har väl gått ca 18h nu...

Inget erbjudande för mig heller. Däremot när man går in på USDM sidan och klickar vidare till att köpa miles gör de fortfarande reklam för kampanjen de i hade i augusti.

You can buy miles for yourself, gift miles to friends and family or share your miles. It’s the quick and easy way for you or someone else to reach award travel.

Now you can get there faster. When you buy or gift miles through August 31, 2013, you’ll get or give up to a 100% bonus.* The more miles you buy or gift, the more you’ll get or give.

Inget erbjudande för mig heller. Däremot när man går in på USDM sidan och klickar vidare till att köpa miles gör de fortfarande reklam för kampanjen de i hade i augusti.

Samma här. Ser inte ett nytt erbjudande, men det gamla är kvar. Dock blir det bara 50k miles utan bonus om man provköper.

Jag köpte inget i augusti, men i juli. Har inte fått något erbjudande på familjens övriga konton (där det inte köpts något det senaste halvåret)

Har inte köpt på ett tag. Men bokade häromdagen min standard USDM sträcka för fjärde gången i år, CPH-BNE ToR i C. Det mesta med Singapore Airlines, med en skvätt Thai. Idag kom ett nytt erbjudande endast 4 dagar efter det gamla gått ut. Inte mig emot.

Toppen