Senaste nytt

US Airways Dividend Miles Buy miles kampanj tråd

När ska man ha tid att göra av med allt?

Ja, en mycket relevant fråga :cool:... Jag sitter på 450t BA miles, 275t M&M miles och 800t HH poäng. Jag fyller 40 år i april, så hade tänkt använda lite då. Men blir det såna jädrans bra priser som nu finns under våren, kommer jag nog köpa resorna i stället...

Fram till nu har jag valt att ta med vänner och familj på resor..

Fick mail från US Airways idag med följande detalj som kan vara intressant för den som har poäng:

"We’ve also changed our quick ticketing fee window. A quick ticketing fee applies to all award reservations made within 21 days (instead of 14 days) of travel. "

Ajdå, ett av US Airways styrkor var ju att man kunde boka en award väldigt kort tid inpå avfärd.

Är det något nämnt om hur mycket denna avgift ligger på? Kan inte hitta något angivet på deras site.

Då var de inköpta poängen förbrukade till en bokad bonusresa. Det blir inget FCT besök men det får duga ändå. Resan går i februari till SIN via MUC-BKK och sen hem igen via HKG-MUC. Det är TG ned och LH hem i F och TG samt SQ i C inom Asien.

Suttit och lekt lite med ANA i helgen. Kollade upp tillgången i First från Europa till Asien i juni/juli -12. Med Swiss, Thai och Asiana verkar det finnas hyfsad tillgång, behövde inte leta. LH verkar vara helkört, eller så måste man leta ordentligt. Fredrik verkar dock hittat en F med LH i feb.

Toppen