Senaste nytt

US Airways Dividend Miles bonusresa tråd (Star Alliance)

Nej, man kan se och boka platserna som syns på ANA.

Verkar vara begränsad framgång med det enligt FT iallafall.

EDIT: Efter en snabb koll så är jag inte lika säker på om det är starnet blocking som är i spel eller om det är Lifemiles site/bokningsverktyg som har problemet.

Last edited:
EDIT: Efter en snabb koll så är jag inte lika säker på om det är starnet blocking som är i spel eller om det är Lifemiles site/bokningsverktyg som har problemet.
Japp deras bokningssajt är rätt buggig, fast har några _bra_ buggar...

Om det är HUACA som gäller med US Airways, så är det väl samma sak med Lifemiles, fast med browser:n ;)

Funderar på skrivningen: "not available" kontra "is currently not available".
Det senare gäller för SQ-flighterna i C/F/R med bl a A380, som hos nästan alla FFP.
Tänk om om om det hade kunnat bli en ändring här på sikt. Fast det är väl en utopi antar jag... :rolleyes:

Funderar på skrivningen: "not available" kontra "is currently not available".
Det senare gäller för SQ-flighterna i C/F/R med bl a A380, som hos nästan alla FFP.
Tänk om om om det hade kunnat bli en ändring här på sikt. Fast det är väl en utopi antar jag... :rolleyes:
Tror det tyvärr är ett dåligt ordval. Jämför "Award redemption on Qatar Airways and Royal Jordanian is temporarily unavailable", med tanke på http://www.businessclass.se/oneworld/6952-qatar-airways-gar-med-i-oneworld.html

Jo... fast de har haft "Award redemption on Qatar Airways and Royal Jordanian is temporarily unavailable" i tabellen för snart 3 år nu...

Toppen