Senaste nytt

US Airways Dividend Miles 100% Share bonus (t o m 2013-OCT-15)

Jag har nu fått bekräftelse på att mina delade 50000 miles gått över till hustruns konto och blivit 100000 (50000+50000). Alltså fungerade det tidigare än 12 dagars karens på nytt konto. Det skedde inom 72 tim som man anger som tid för en transaktion.

Jag öppnade ett nytt konto igår som jag delade 50.000 miles till, den gick igenom och jag fick kvittens, men miles är inte dragna ännu och inga poäng har krediterats till mottagarkontot, jag återkommer när det gått typ 3 dagar....

Om det funkade för Alf så....

Mvh
/NotRyan

Och nu har jag fått 50.000 + 50.000 till mitt 10 minuter gamla konto (när jag delade) :)

Nu hoppas jag bara att dom stannar där ett tag :)

Mvh
/NotRyan

Last edited:
Grattis Alf och NotRyan!

Då vet vi att det fungerar att ta emot på ett nyinrättat konto, yngre än 12 dagar. Men hur är det åt andra hållet. Är det någon som har gjort en share-transaktion från ett nyinrättat konto yngre än 12 dagar (som har erhållit share-miles - tex om Alfs fru nu skulle göra en sharetransaktion tillbaks till Alfs konto) och fått det att fungera med både överföringen och bonusmiles?

Hej!

Jag fick ett meddelande från någon här för någon dag sedan som ville göra en delning.

Av någon skum anledning blev meddelandet raderat efter att jag läst det på mobilen.

Iaf, skicka gärna pm igen så fixar vi en delning/återdelning.

:)
Patrick

Glöm detta inlägg och det ovan. ;)

Läste på igen och det är max 50,000 man kan ta emot per konto.

Last edited:
Toppen