Senaste nytt

US Airways Dividend Miles 100% Share bonus (t o m 2013-OCT-15)

Det där planerar jag att syna doktorn, Björnström tog ju emot mer än 50.000 bonusmiles i en kampanj....

Prova om det går med Share miles. Ingen har rapporterat att det gick att få mer än 50.000 bonus miles.
(Martin lyckades med både Buy miles och Gift miles men det var en annan historia.)

Det går inte FRÅN samma konto TILL samma konto i varje fall, även om jag bara delade 49.000 miles första gången. Dom säger att jag får 50.000 + 1.000 nästa gång :(

Ska share över till ett annat konto i mitt andra förnamn och se om jag kan share från det....

Mvh
/NotRyan

Ok, men om 10 personer oberoende av varandra vill "share" 50 000 miles till mig så kommer systemet att säga stopp...?

Du får prova själv någon gång, istället att fråga. Då hjälper du andra som har samma frågor.
Jag har inte gjort saker som inte står i det finstilta så att jag riskerar att inte får några bonus miles.

Jag är gärna med på en share. Alltså jag har ett tomt konto, skicka 50 (som blir 100) till mig så skickar jag 50 (som blir 100) tillbaka.
Ta kontakt på PM
/Björn

Det funkar redan idag den 30/9. Jag flyttade över 50000 till hustruns konto som jag öppnade en timme innan så det var ingen karenstid på nya kontot heller.

Alf,
Fick din fru också bonusen, alltså 50k + 50k?
Enligt reglerna så måste ett nyöppnat konto var minst 12 dagar gammalt (" Please note that Dividend Miles accounts less than 12 days old are not permitted to Buy, Share or Gift miles.")

Alf,
Fick din fru också bonusen, alltså 50k + 50k?
Enligt reglerna så måste ett nyöppnat konto var minst 12 dagar gammalt (" Please note that Dividend Miles accounts less than 12 days old are not permitted to Buy, Share or Gift miles.")

Jag tolkar det som att nyöppnade konton kan ta emot miles (och få bonus) men inte dela till andra konton förrän om 12 dagar.

Jag öppnade ett konto för min fru igår och förde över 50' poäng, fick oxå kvitto på transaktionen med betalning.
Men det har fortfarande inte dragits några poäng eller registrerats poäng på hennes konto.
Någon som vet hur lång tid det skall ta ?, vill ju gärna att hon hinner skänka tillbaka innan de 15 dagarna har gått..

Toppen