Senaste nytt

US Airways Dividend Miles 100% Share bonus (t o m 2013-OCT-15)

Staff,

Så kan det vara, men det vore bra om Alf eller någon annan kunde bekräfta om ett nyöppnat konto (som ännu inte är 12 dagar gammalt) har erhållit sharebonusen!

Jag skickade till ett konto som inte var mer 12 dagar och US Airways cancellerade transaktioner efter några dagar. Så min erfarenhet av det är att det inte går. Detta var vid förra share-kampanjen.

Jag skickade till ett konto som inte var mer 12 dagar och US Airways cancellerade transaktioner efter några dagar. Så min erfarenhet av det är att det inte går. Detta var vid förra share-kampanjen.
Tack för att du delade med dig av erfareneheten. Var ditt konto 12 dagar eller mindre?

Jag öppnade ett nytt konto igår som jag delade 50.000 miles till, den gick igenom och jag fick kvittens, men miles är inte dragna ännu och inga poäng har krediterats till mottagarkontot, jag återkommer när det gått typ 3 dagar....

Om det funkade för Alf så....

Mvh
/NotRyan

Hej, har konto som är mer än 12 dagar gammal, har dessvärre 0 poäng men är gärna intresserad av en share fram och tillbaka. PM:a om intresse finns - jag kan betala i förskott Tack, Gadden

Upplever också(?) problem: Delat med konto som är några månader gammalt. Bekräftelse på siten. Men. Ingen kvittens per mail, inga poäng dragna och Amex har inte debiterats. Det var >48 timmar sedan.

Kontakt med kundtjänst i morgon, förmodar jag.

Alf,
Fick din fru också bonusen, alltså 50k + 50k?
Enligt reglerna så måste ett nyöppnat konto var minst 12 dagar gammalt (" Please note that Dividend Miles accounts less than 12 days old are not permitted to Buy, Share or Gift miles.")

Ni har nog rätt här på forumet. Det har inte fungerat med poängen ännu. Jag trodde det eftersom jag fick kvitto från US på betalningen och den gick igenom. Det har dock inte hänt något på våra konton och det har inte heller dragits något från mitt Amex konto. Så det verkar vara 12 dagar som gäller. Just nu vet jag inte om jag måste göra om transaktionen när det gått 12 dagar eller det sker med automatik. Jag får följa upp det, jag hinner ju i varje fall innan tiden går ut.

Alf,

Kontakta kundservice på USDM, så kan de säkert ge dig besked!

Personligen tror jag att din transaktion har blivit annulerad och att du måste göra om den när din frugas konto är minst 12 dagar gammalt.

Toppen