Därför skrev de väl IBAN i själva ansökan, som mrestes beskrev i de följande 10 orden i meningen du hänvisar till![]()
Ah, var lite slarvig med läsningen så tidigt på morgonen.
Därför skrev de väl IBAN i själva ansökan, som mrestes beskrev i de följande 10 orden i meningen du hänvisar till![]()
Som jag skrev innan det var för mycket pengar för unga, för att boka direkt hos flygbolag. Tycker inte man gjorde fel. Dom var tom erfararna resenärer iom 261/2004Nu fick han svar från THAI. Ersättning med 600€ plus utlägg för mat. Jag skrev ansökan med tydliga hänvisningar till EU Regulation 261/2004 och var mycket noga med kopior av allt. Ändå blir det lite "tjafs" eftersom de ber om IBAN nummer trots att det var tydligt noterat i ansökan om kompensation. Blir nära nog omöjligt att övertala han och hans studentkompisar att boka direkt med flygbolag i framtiden nu när de har gått flera tusen kronor plus på resan.
De är mer så att de har blivit erfarna efter det här. De hade ingen aning om kompensation och Thai nämnde aldrig dig.Som jag skrev innan det var för mycket pengar för unga, för att boka direkt hos flygbolag. Tycker inte man gjorde fel. Dom var tom erfararna resenärer iom 261/2004![]()
Men mrestes meningsuppbyggnad var varken lättförstodd eller grammatisk korrekt, som vanlig.Därför skrev de väl IBAN i själva ansökan, som mrestes beskrev i de följande 10 orden i meningen du hänvisar till![]()
Absolut men även utan kompensation är 5000 kr för mkt för att bränna på att boka på Thai sidan.De är mer så att de har blivit erfarna efter det här. De hade ingen aning om kompensation och Thai nämnde aldrig dig.
Det var jag som kände till rättigheterna och skrev ansökan.
Tyckte han kunde njuta av sin resa innan han ska komma hem, ta examen och både avsluta och börja flera års slit som läkarstudent, AT läkare, ST läkare osv...Är inte att skriva sin egen ansökan om kompensation ett viktigt steg för att bli vuxen?