Canadien
Medlem
From SAS Go to SAS Plus 25 000Det är väl höjt till 35' som ordinarie taxa?
From SAS Plus to SAS Business 35 000
From SAS Go to SAS Business 50 000
From SAS Go to SAS Plus 25 000Det är väl höjt till 35' som ordinarie taxa?
Tyvärr inga rabatter för barn på uppgraderingar. Har försökt argumentera massa gånger om det ologiska i att bonusresor är halva priset men inte poänguppgraderingar. Aldrig lyckats.
Lite off topic.Tyvärr inga rabatter för barn på uppgraderingar. Har försökt argumentera massa gånger om det ologiska i att bonusresor är halva priset men inte poänguppgraderingar. Aldrig lyckats.
Ska du säga till dottern att hon inte är värd 17.500 poäng extra?Tack för svar. Då tror jag att vi får skippa uppgraderingen den här gången.
Ska du säga till dottern att hon inte är värd 17.500 poäng extra?![]()
Nej precis, du var beredd att betala 17500 men inte 35000 för hennes uppgraderingHaha! Men det var ju ingen rabatt för barn? 70.000 poäng tycker jag inte att det är värt. Tycker nog att en NYC-resa i SAS Plus är en hyfsad 10-års-present.![]()
Nej precis, du var beredd att betala 17500 men inte 35000 för hennes uppgraderingnär du fyller 75 kommer hon bjuda tillbaks med en longhaul med RyanAir
Håller med om att det är ovärt dock. Spara poängen till en bokad Business med hela familjen istället.
Mig veterligen har det aldrig varit så billigt. 10k till plus från go och sen ytterligare 25k till Business är vad som gällde tidigare om jag kommer ihåg rätt.När jag var i New York i somras så var jag så bakis så jag var tvungen att uppgradera till Business Class, frågade hur mycket poäng de skulle ha NYC-Copenhagen och betalade 600$. Har ett svagt minne att poäng hade kostat 15.000 poäng, det låter ju billigt när man läser här i tråden?