Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
...men gick bra att få stand by up till Eco extra, skönt. På New York-planet som går ungefär samtidigt gick det även att uppgradera med kontanter om man inte ville bränna poäng. Om jag såg rätt var det runt 2000 sek för eco->eco extra och 4000 för eco->business (med reservation för att jag såg summorna fel).

Får man poäng för den nya klassen vid cash upgrade eller gäller originalbokningens klass?

Har två Ionghaul-bokningar med SAS och tidigare har det gått utmärkt att logga in via OT för att kolla pris/status. I dag går det av någon anledning ej längre att hitta bokningarna. Tillfälligt fel eller finns det månne ett samband med dagens nya SAS-policy för uppgraderingar? OT står ju fortfarande med på SAS-sajten, dock...

SAS skrev på samma sida som talade om de nya uppgraderingsmöjligheterna att OT fortfarande var en möjlighet, så det är nog SAS IT som strular.

Bara 17h tills det bär av till shanghai för 3e gången på lika många månader. kör en frest på en upgrade på både tur och retur... håll tummarna inatt så hoppas vi att upgrade tombolan jobbar med mig...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen