Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick just ett mail att det blev ingen uppgradering hem Ewr - Osl. Vi hade garderat oss både med business och eco Xtra. Fru flapps är nöjd ändå då vi fick business ner iallafal. :)

/flapps

Fick precis mailet...CPH till Washington med SAS blev business! Tjoho, första uppgraderingen jag fått igenom med OT.

Ska snart åka CPH till Washington och funderar på att försöka uppgradera via Optiontown, får jag fråga vilket pris du fick betala? Jag får upp priset 411 euro och tyckte det var i överkant.

Ska snart åka CPH till Washington och funderar på att försöka uppgradera via Optiontown, får jag fråga vilket pris du fick betala? Jag får upp priset 411 euro och tyckte det var i överkant.

Snett under 4000 kronor för en envägsuppgradering till C är väl rätt OK tycker jag. Med tanke på vad de "riktiga" revenue-biljetterna kostar så är det ett kap! :cool:

Blev uppgraderad till Economy extra från Washington hem till Köpenhamn i söndags, 144 Euro. Helt ok, sedan med poäng till business så blev det en schysst flygtur även med kraftig turbulens i flera timmar.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen