Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det enda jag kan försvara mitt resonemang om att köpa en lott om jag får vinst med OT med är att jag hade osannolik tur i diverse lotterier när jag var liten - det var ALLTID jag som vann alla stora nallebjörnar och chokladaskar på Liseberg etc. Den sortens tur försvann, men eftersom jag grymt gärna vill sitta bättre än ekonomi SKULLE det ju kunna vara ett tecken på att turen har återvänt. Sannolikhetslära och oberoende händelser till trots. :)

Någon som har svar på systemet med SMS från SAS med erbjudande om uppgraderingar? Jag anar att jag inte reser tillräckligt mycket ännu för att komma ifråga, men måste man boka direkt med SAS eller funkar det även om man bokar via en resebyrå?

men eftersom jag grymt gärna vill sitta bättre än ekonomi
Jag läste att du skulle vara borta vara fem dagar och därför inte kunde köpa business saver. Nu vet jag ju inte om dina fem dagar är på grund av jobbet eller något du måste göra privat. Är det jobbet som bara tar fem dagar så blir det billigare för dig att boka in en hotellnatt extra och betala den privat än att få igenom OT. Dessutom får du möjlighet att dricka öl i Boston.

Dessutom får du möjlighet att dricka öl i Boston.
5 dagar med jobbet och min arbetsgivare skulle betala OT eller en cash uppgradering om den gick igenom, det blir ju ändå billigare än business saver om jag har förstått saken rätt, men det är ju en chansning. Men jag lutar ändå att stanna en natt i Boston hos vänner. Man vet aldrig när nästa tillfälle kommer när man reser hej vilt åt olika håll i världen.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen