Jag läste att du skulle vara borta vara fem dagar och därför inte kunde köpa business saver. Nu vet jag ju inte om dina fem dagar är på grund av jobbet eller något du måste göra privat. Är det jobbet som bara tar fem dagar så blir det billigare för dig att boka in en hotellnatt extra och betala den privat än att få igenom OT. Dessutom får du möjlighet att dricka öl i Boston.men eftersom jag grymt gärna vill sitta bättre än ekonomi
Är det några speciella veckodagar du brukar resa på då?
5 dagar med jobbet och min arbetsgivare skulle betala OT eller en cash uppgradering om den gick igenom, det blir ju ändå billigare än business saver om jag har förstått saken rätt, men det är ju en chansning. Men jag lutar ändå att stanna en natt i Boston hos vänner. Man vet aldrig när nästa tillfälle kommer när man reser hej vilt åt olika håll i världen.Dessutom får du möjlighet att dricka öl i Boston.
Gick inte igenom tyvärr. Första försöket så får hoppas på bättre lycka nästa gång.Får ett pris på 215€ för uppgradering från plus till business på CPH-PVG. Är det ett bra pris om det går igenom? Har ingen aning om vad det brukar kosta.
Sitter och väntar på OT för flygning på tisdag inte hört något ..... Tror jag kollat min mail 700 gånger i dag ! Blir säkert inget