Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick ingen uppgradering på morgondagens flyg till HongKong (10/12) :(
Har fått igenom 3 av 5 möjliga so far på Longhaul. Hoppas på bättre lycka på hemresan (15/12)
Är EBD.
 

ESSA

Medlem
Däremot kan man väl betala för både lounge och baggage med poäng.. Så om det bara var de delarna av plus som var intressant så kan man åstadkomma samma sak...

Tackar!

8800 Eurobonuspoäng/23kg bagage
199:-/23kg bagage om man bokar detta innan checkin på flygplatsen. (Gäller för Light resenärer)
Loungebesöket vet jag inte vad det går på i poäng...
 

Delayed

Medlem
Yes, och 2500 om du köper vid internetincheckning. Bra värde (med tanke på att en muffins går loss på 700 poäng).
Kanske bra värde jämfört med "svindyra" muffins men jag tar nog hellre en "dinerslounge" för 0 eller 125 kronor än bränner 2500 poäng, vilka jag nog värderar till minst 250 kronor.
 

Agö

Medlem
Kanske bra värde jämfört med "svindyra" muffins men jag tar nog hellre en "dinerslounge" för 0 eller 125 kronor än bränner 2500 poäng, vilka jag nog värderar till minst 250 kronor.
Visst, men då ska du ju ha Diners också. Vilket som bekant inte är gratis om du inte är Guld eller högre vilket TS inte är.
 

OnAir

Medlem
Ta mig fasen, det gick utmärkt att uppgradera 4 pers! Positivt svar från Optiontown mer än tre dygn innan avresa. Lucky streak continues...
Fick precis meddelande om att även returresan från LHR till ARN på måndag kväll har gått igenom med uppgradering av 4 pers!

Lucky streak continues to continue... eller nåt. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen