Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan jag registrera en resa hos Optiontown där jag väljer att enbart göra ansökan om uppgradering på ditresan för att i ett senare skede / efter avresa ansöka om uppgradering för hemresa?

Du kan till och med ansöka om endast uppgradering till en viss kabin (Plus eller Business) för att senare, om lusten faller på, utöka med även den andra. Priset kan såklart ändras på vägen för de du inte betalar för direkt.

Fast det är väl bara till maten, resten måste man ju köpa för dyra sek´s

Nu blev det nej på OT för mig, loggade in och kollade precis. Så det blir 30A för mig imorgon.

Fast det är väl bara till maten, resten måste man ju köpa för dyra sek´s

Nu blev det nej på OT för mig, loggade in och kollade precis. Så det blir 30A för mig imorgon.

Var i HK i helgen och fick OT till Plus och sedan Courtesy upgrade till business på vägen dit, så en mycket trevlig flygning. Tack SAS!
Var lite orolig för hemresan som tyvärr blev i Go. Hade säte 30B. Måste säga att jag var possitivt överaskad. Bra med benutrymme men långt ifrån toan (vilket exit row på rad 40 är bakom). Så min bedömning är att rad 30 är de bästa sätena i Go. :)

Och som Diamond så får man ju gratis dricka, så det var inte ett problem för mig @sembl! ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen