Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
ARN - HKG Go - Business söndag 8 november, ej hört något ännu. Kollade på sas hemsida och finns biljetter till salu i Business.
Någon som fått OT för morgondagens flight ?

ARN - HKG Go - Business söndag 8 november, ej hört något ännu. Kollade på sas hemsida och finns biljetter till salu i Business.
Någon som fått OT för morgondagens flight ?
Ska med den maskinen hemåt den 9e. Hade ansökt om Go-Busniess, fick mail från Optiontown för cirka en timme sedan att det inte blev något den här gången. Hoppas på courtesy fortfarande som EBD, annars blir det testa med poäng.
Vet inte om det kan vara LH-strejken som kan påverka att SAS eventuellt vill kunna sälja biljetter sent istället?

Det kan väl tom. vara mer än 9 platser kvar i respektive klass om jag inte har helt fel så visar de "max" 9 som värde när man tar fram denna informationen?

Det kan väl tom. vara mer än 9 platser kvar i respektive klass om jag inte har helt fel så visar de "max" 9 som värde när man tar fram denna informationen?
Korrekt, 9 är den högsta siffra som visas i de listorna, även om planet är helt fullt och bolaget är villiga att sälja flera hundra biljetter i den klassen. Fint med gamla legacy system och deras begränsningar :)

Fick förvånansvärt tidigt jakande svar, igår 7/11 på CPH-TXL den 10/11 och idag (8/11) även för hemresan 12/11. 38€/resa.

Det verkar som att beskeden kommer tidigare, fick för några timmar sen mail om att GOT-LLA på torsdag kväll vart uppgraderad, ganska exakt 4 dygn innan. En annan sak jag har noterat är att det verkar som att infon om bokningsklass i sas appen försvinner när man håller på att bli uppgraderad? dvs. man se inte om det är plus eller minus, bara typ av plan dagarna innan.

Det verkar som att beskeden kommer tidigare, fick för några timmar sen mail om att GOT-LLA på torsdag kväll vart uppgraderad, ganska exakt 4 dygn innan. En annan sak jag har noterat är att det verkar som att infon om bokningsklass i sas appen försvinner när man håller på att bli uppgraderad? dvs. man se inte om det är plus eller minus, bara typ av plan dagarna innan.
Inte säker på att det hänger ihop, infon i appen går och kommer även utan att Optiontown är med i bilden.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen