Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick betala för en påse chips och en
liten påse haribou idag på sk984 från Nrt. Kändes lite så där då man har betalat x antal kr för Plus.

Swiss som jag åker en del med som jämförelse:
Visserligen har det varierat med kabinfaktorn men flera gånger har jag åkt 9.45-flighten ARN-ZRH och fått fantastiskt mycket att äta och bra service samt en enorm mängd vinpåfyllningar i Business.
Economy har jag aldrig åkt ut men väl hem och det har inte alls varit något problem att för kortare flighter typ BCN-ZRH få två flaskor vin, de obligatoriska mackan och snacks till.

Tycker det är konstigt att SAS inte är tydliga med vad som gäller på long-haul i Plus...
Per

Nu är vi väldigt off topic i Optiontown tråden... ;)
Passar nog bättre med denna diskussion i tråden om vad som erbjuds i PLUS (eller vad den nu heter)

Gjorde en Option town överraskning åt frugal, som vart rätt förvånad att kunna välja säten längst fram, ARN-LLA här om dagen.... :)
Till min förvåning så uppgraderades den från T till Z vilket gav nästan 1250 EB poäng som EBG.

Gjorde en Option town överraskning åt frugal, som vart rätt förvånad att kunna välja säten längst fram, ARN-LLA här om dagen.... :)
Till min förvåning så uppgraderades den från T till Z vilket gav nästan 1250 EB poäng som EBG.
Det var ovanligt med Z! Låt oss hoppas att detta är en ny trend för domesticuppgraderingar! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen