Samma här, har fått en OT-uppgradering go->plus till EWR för 155 Euro men inget mail. Dock trevligt för poängintjäningen dessa dagar.Nar jag fick igenom min uppgradering till New York i lordags kom det inget bekrafelsemail varken fran OT eller SAS, men jag blev uppgraderad och fick poang darefter. Nu infor hemresan fran New York i morgon har jag fortfarande inte fatt nagot mail men nar jag tittar pa min request pa OTs hemsida star det Not upgraded,.Thank you. Har de slutat skicka ut mail?
Den nya intjäningstabellen säger att om man uppgraderar med pengar vid gaten så får man intjäning enligt ursprungsbiljetten.
Någon som känner till om detta kommer att omfatta även OptionTownuppgraderingar, isf känns det som att konceptet är dött. iaf på dagens prisnivåer?
Det finns, i vissa fall, även uppgradering för pengar vid gate. Har främst sett det vid outstations, i t.ex. Chicago. Tror inte de har det på alla avgångar, men det är väl kanske beroende på hur beläggningen ser ut på just den flighten.Uppgradering vid gate är väl ändå inte för pengar utan för poäng? ingen skillnad mot hur det är idag i så fall.