Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu verkar OptionTown även finnas för intra-EU - eller har det funnits länge?
Fick erbjudande om att uppgradera ARN-LHR till plus för 34 EUR + 1 EUR i avgift igår.

Bra fråga, har bara kört Op till business förut och då blev det Z. Men 'ovanlig' operational upgrade brukar ju visa economy-bokningsklassen med liten bokstav så jag utgick från att det var Ot som gett mig ett 'y' där.

Nar jag fick igenom min uppgradering till New York i lordags kom det inget bekrafelsemail varken fran OT eller SAS, men jag blev uppgraderad och fick poang darefter. Nu infor hemresan fran New York i morgon har jag fortfarande inte fatt nagot mail men nar jag tittar pa min request pa OTs hemsida star det Not upgraded,.Thank you. Har de slutat skicka ut mail?

Nar jag fick igenom min uppgradering till New York i lordags kom det inget bekrafelsemail varken fran OT eller SAS, men jag blev uppgraderad och fick poang darefter. Nu infor hemresan fran New York i morgon har jag fortfarande inte fatt nagot mail men nar jag tittar pa min request pa OTs hemsida star det Not upgraded,.Thank you. Har de slutat skicka ut mail?
Samma här, har fått en OT-uppgradering go->plus till EWR för 155 Euro men inget mail. Dock trevligt för poängintjäningen dessa dagar.

Fick igenom Go till Plus på morgondagens SK935 under gårdagskvällen, dock ingen notifiering på mejl förrän nu precis. Såg det av en händelse då jag ville re-seata mig på ett anslutande flyg.

Hur stora är chanserna att få igenom en upgrade till Business vid gate om man redan har kört OT? Lika stora som om man hade haft en vanlig Plus-biljett eller något mindre? Är BN1 och EBG...

Den nya intjäningstabellen säger att om man uppgraderar med pengar vid gaten så får man intjäning enligt ursprungsbiljetten.

Någon som känner till om detta kommer att omfatta även OptionTownuppgraderingar, isf känns det som att konceptet är dött. iaf på dagens prisnivåer?

Den nya intjäningstabellen säger att om man uppgraderar med pengar vid gaten så får man intjäning enligt ursprungsbiljetten.

Någon som känner till om detta kommer att omfatta även OptionTownuppgraderingar, isf känns det som att konceptet är dött. iaf på dagens prisnivåer?

Uppgradering vid gate är väl ändå inte för pengar utan för poäng? ingen skillnad mot hur det är idag i så fall.

Uppgradering vid gate är väl ändå inte för pengar utan för poäng? ingen skillnad mot hur det är idag i så fall.
Det finns, i vissa fall, även uppgradering för pengar vid gate. Har främst sett det vid outstations, i t.ex. Chicago. Tror inte de har det på alla avgångar, men det är väl kanske beroende på hur beläggningen ser ut på just den flighten.

De uppgraderingarna fick man så vitt jag vet inte heller tidigare poäng för, utan det var ursprungsflighten som gäller.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen