De är nog lika osäkra båda två. Men störst chans har du nog om du bokar en flight med låg beläggning i business och sedan gör en standby upgrade. Jag hade börjat med att ansöka om OT och sedan haft som fallback att göra en standby upgrade.
Det vore intressant att få mer insikt i hur/varför/när en uppgradering med poäng vs. OT är mest sannolik. Vem/vilka är det egentligen som styr hur uppgraderingar fördelas?Jag och min kollega gjorde ett expriment. Vi ska båda flyga CPH-PEK imorgon med SAS. Jag försökte få en OT och min kollega en med poäng (både GO till PLUS). Jag är diamant och han är guld. Min OT gick inte igenom men hans med poäng gick igenom... får hoppas på en standby uppgradering på flygplatsen imorgon....
Det vore intressant att få mer insikt i hur/varför/när en uppgradering med poäng vs. OT är mest sannolik. Vem/vilka är det egentligen som styr hur uppgraderingar fördelas?
Det vore intressant att få mer insikt i hur/varför/när en uppgradering med poäng vs. OT är mest sannolik. Vem/vilka är det egentligen som styr hur uppgraderingar fördelas?
Som ny på forumet tog jag mig friheten att endast läsa några sidor tillbaks men jag lovar att återkomma med en djuplodande analys av hela tråden när tillfälle ges.Det är egentligen vad hela den hör tråden handlar om. Läs hela från början och sammanfatta sedan gärna din åsikt.