golfkillen
New member
Blev en uppgradering med poäng vid gaten. Får försöka mig på OT på vägen hem.
Och där gick 25k uppgraderingen från Plus till Business igenom. Så ~150€ + 25000 poäng från utread Go saver till Business via Plus. Tilläggas bör att det är en resa som faller in under julklappstrippeln, så uppgraderad eller icke på hemvägen går jag ändå med vinst poängmässigt.iRobert skrev:Fick igenom billigaste möjliga reaekonomi till Plus för Torsdagens SK925. Info om boknings/försäljningssituationen finns att se på flightstats.com för den som är intresserad av det spåret (9or överallt.) Har lagt in en poängrequest a 25k för Plus till Business, får se hur det går där.3 av 3 med OT nu.Klicka för att utvidga...
MajaKlara skrev:Har gjort mitt första försök med uppgradering OT på SK SK 946 ORD-ARN 22/6. Men jag glömde ange mitt Eurobonusnummer. Kan man ange det i efterhand? Har mailat OTs support, men har ännu inte fått svar.Jag ska resa med en kollega CPH-EWR SK901 den 12/6 med en kollega och vi funderar på att försöka få uppgradering via OT. Men vi har olika bokningar. Hur gör man då om bara en av oss blir uppgraderad? Kan man samköra två olika bokningar i OT för att förvissa sig om att två kollegor får uppgraderingar?Klicka för att utvidga...
hellerz skrev:Är det inte konstigt att OT-uppgraderingen inte gick igenom?Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Hejhellerz! Välkommen till BusinessclassNej, jag tycker inte det är så konstigt, blåste det inte i Köpenhamn?Klicka för att utvidga...
Akt skrev:Hmm, inte fått något besked från OT ännu men SAS appen säger nu "SAS Plus" istället för GO, hemsidan säger även platserna är även bytta till rad 17 som skall vara Plus. Betyder det att det blir Plus eller kan det ske i steg, dvs att man hamnar i Plus för att imorgon eller liknande hamna i Business innan de skickar ut mailet?Om det blir Plus verkar det som frun blir glad i var fall, 3600 oväntade kronor som får bli extra shoppingpengar. Själv blir jag lite besviken.Klicka för att utvidga...
AABack2ARN skrev:La du in önskan om uppgradering till bägge klasserna? I då fall kan du nog räkna med att det blir Plus ni hamnar i (och du kan försöka uppgradera dig med poäng till Business vid incheckning). Om du enbart önskade uppgradering till Business kan du nog nästan räkna med att ni blivit op-upadeHursomhaver, hoppas ni får en trevlig resaKlicka för att utvidga...
Akt skrev:La in för både Plus och Business, så då ser det kanske dystert ut med att få business. Men men, Plus är ju bättre än Go.Klicka för att utvidga...