Golfkillen
Medlem
Blev en uppgradering med poäng vid gaten. Får försöka mig på OT på vägen hem.
Och där gick 25k uppgraderingen från Plus till Business igenom. Så ~150€ + 25000 poäng från utread Go saver till Business via Plus. Tilläggas bör att det är en resa som faller in under julklappstrippeln, så uppgraderad eller icke på hemvägen går jag ändå med vinst poängmässigt.Fick igenom billigaste möjliga reaekonomi till Plus för Torsdagens SK925. Info om boknings/försäljningssituationen finns att se på flightstats.com för den som är intresserad av det spåret (9or överallt.) Har lagt in en poängrequest a 25k för Plus till Business, får se hur det går där.
3 av 3 med OT nu.![]()
Har gjort mitt första försök med uppgradering OT på SK SK 946 ORD-ARN 22/6. Men jag glömde ange mitt Eurobonusnummer. Kan man ange det i efterhand? Har mailat OTs support, men har ännu inte fått svar.
Jag ska resa med en kollega CPH-EWR SK901 den 12/6 med en kollega och vi funderar på att försöka få uppgradering via OT. Men vi har olika bokningar. Hur gör man då om bara en av oss blir uppgraderad? Kan man samköra två olika bokningar i OT för att förvissa sig om att två kollegor får uppgraderingar?