krasnyj skrev:går det att få en beläggningsupdate på: Sk909 27 juni cph-ewr 12:25 ?Hoppas på att ot skall höra av sig snart angående en upgrade.Klicka för att utvidga...
krasnyj skrev:Nu är bara frågan vilket säte jag skall ta.Klicka för att utvidga...
djacobsson skrev:Någon som kan kolla beläggningen på SK936, 1 juli (SFO-CPH), känns som knökfullt?Klicka för att utvidga...
Patrick skrev:Har aldrig testat OT, kanske snart är dags för det.Har någon här erfarenhet av hur sannolikt det är att få igenom Y-C på SAS CPH-PVG? I sept om det påverkar.Klicka för att utvidga...
bjolib skrev:Tack!Btw, hur kollar man detta? Är det med expertflyer??Klicka för att utvidga...
seat56f skrev:Flightstats funkar hyfsat för ändamålet och är gratis, länk exempelvis i post 580 i den här tråden:http://www.businessclass.se/sas-eurobonus/211-uppgradering-med-optiontown-15.html#post134293Klicka för att utvidga...
Svenska73 skrev:Fick igenom uppgradering för 202 USD från EWR-CPH från econ till Econ Extra, eller SAS Plus som det numera heter, åt min kompis den 17 juli. Första gången jag prövar.Klicka för att utvidga...
Vaniljvodka skrev:Undrar också över detta. De säger ju själva att de inte meddelar något tidigare än 72 timmar innan avresa.Klicka för att utvidga...