Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
27 juni

sk 909 cph/3
12:25 ewr/b
14:50 333/0
08:25

ac c9 d9 j9 z7 rl y9 s9 b4 e9 m5 hl qc vc wc uc kc lc tc gl nl

15 juli
SK 902 EWR/B
23:30 CPH/3
13:15 +1 343/0
07:45

C9 D9 Z9 RL J9 Y9 S9 B9 AC E9 M9 H9 Q9 V5 W4 U4 K4 LC TC O9 G4 NL

Flög SK910 EWR-CPH förra veckan. Efter att ha läst alla positiva historier här sökte jag för första ggr Optiontownuppgradering (endast tre dar innan avfärd) och fick igenom det. Skönt var bara förnamnet. Lyckades tom sova hela tre h. :D

Last edited:
Lyckades tom sova hela tre h. :D

Grattis och välkommen! Men du belyser en av anledningarna varför jag ganska ofta inte ser det som en jättevinst med att uppgradera resan österrut. Servicen är mer stressad, maten sämre och man får ändå inte ut så mycket sömn. Ekonomiklass om det är lite folk kan faktiskt ge mer sömn än C-klass...

Du har såklart rätt i att det är roligare att åka C-klass västerut. Just i detta fallet åkte jag dock över med en kompis som inte ville lägga pengar på C (och har man väl nån att snacka med i Economy tycker jag det är helt ok att sitta där i 6 h). Hemresan förfogade jag dock över själv och därför blev det C då.

The game is afoot som man säger, dags att prova OpT för första gången! ToR CPH-IAD i augusti.

Uppgradering till Eco Extra (borde väl iofs vara Plus nuförtiden) för 149+5€ per sträcka är det ansökt om. Business ville de ha 323+5€ för, men det är ju mest nivåpoängen man vill åt och de är ju samma i Plus och Business. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen