Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Thank you for using UTo. Unfortunately, we are not able to provide you with an upgrade for your flight SK945 Stockholm - Chicago May 27.
Får sätta mitt hopp till uppgradering vid check in. 28A ARN-ORD ser jag inte fram emot.

Jag fick inte igenom min uppgradering imorrn på SK903 till EWR heller. Jag hade för 2 personer till EcoExtra eller Business. Jag får köra miles i gaten helt enkelt.

Jag kollade min flight på EF och seatmap gör ju inte att man blir hoppfull... :/ Jaja, inte hela världen. Jag kan leva med eco under en dagflygning till EWR. Köpte business hem från SFO iaf.

Löste sig vid servicedisken på F-piren för SK945. Sitter numera i Eco Extra, tack för det! 17F slår 28A.

inte för mig. Var fullsmetat hela planet... som tur e har jag F på mina inrikes här o sen C hem från SFo iaf.

Någon som vet hur plats tillgången samt chanser ser ut på SK945 ARN-ORD 22/6 Hoppas på uppgradering på OT.

Varsågod! A/0 C/9 D/9 J/9 Z/2 R/0 Y/9 S/9 B/9 E/9 M/9 H/9 Q/9 V/9 W/9 U/9 K/2 L/2 T/0 G/2 N/0 SK945 22/6. Gott om platser i dagsläget med andra ord.

Någon som kan ge mig status på:
SK909 27 Juni CPH-EWR 12:25 samt SK902 15 Juli 23:30 EWR - CPH?
Gjort request på både Eco extra och Business via OT.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen