Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hoppar in i forumet har - finns det nagon vanlig sjal som har mojlighet att kolla status pa SK995 CPH-PEK den 26:e april? Har kort OT och hoppas pa lite flyt, dock inte sett sa mkt OTs pa denna stracka tidigare.

Välkommen till BC.se!

Jag rekommenderar dig att gå in på denna länken och söka på ditt flyg FlightStats | Flight Airline Seat Availability Här kan du gratis söka på alla flyg runt om i världen. Av vad jag ser när jag söker ser det lovande ut då ekonomi verkar mer eller mindre slutsåld just nu. Hoppas du hittar vad du söker och lycka till med uppgraderingen.

Har priserna för OT gått upp den senaste tiden? Fick idag en bekräftad uppgradering på vårt flyg CPH-SFO på fredag. Signade upp för den i februari och betalade 320 EUR

Nu gick jag in och tänkte signa upp för hemresan SFO-CPH den 4 maj också. Då har priset gått upp till 579 EUR....

Har priserna för OT gått upp den senaste tiden? Fick idag en bekräftad uppgradering på vårt flyg CPH-SFO på fredag. Signade upp för den i februari och betalade 320 EUR

Nu gick jag in och tänkte signa upp för hemresan SFO-CPH den 4 maj också. Då har priset gått upp till 579 EUR....

Jag har råkat ut för motsvarande, att hemresan plötsligt stack i pris efter jag fått utresan uppgraderad:

http://www.businessclass.se/sas-eurobonus/211-uppgradering-med-optiontown-11.html#post105725

Då har jag lagt in min första OT upgrade request på ORD-ARN 20 Aug, blir spännande att se. €320 blir det i så fall, vilket måste klassas som bra värde!

Fick precis mail fran SAS att man blivit uppgraderad till business pa fredag med SK995 CPH-PEK. Signade upp OT tva mandader innan for €280. Korde aven en confirmed upgrade med SAS men de tog OT, vilket ar perfekt enligt mig!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen