Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ingen som riktigt vet hur OT fungerar men att det skulle minska dina chanser för att du väljer säte innan har iaf ingen betydelse enligt mig

Håller med tidigare talare - jag väljer alltid säte vid bokning direkt och ser inte att det kan ha påverkat oddsen till uppgradering (lyckats 7 av 9 gånger hittills).

Går det att få plats status på SK909 27 Juni CPH-EWR 12:25 och SK902 15 Juli 23:30 EWR - CPH ?

Visst, men jag skulle tro att det blir intressantare siffror närmare avgång:
[KVS Availability Tool 7.1.8/Diamond - Sabre: Availability/FS/US]
Kod:
CPH  Copenhagen Kastrup DK [EKCH]
EWR  New York Newark Liberty Intl NJ US [KEWR]
THU  27 Jun 2013

Carrier    Flight  From  Depart    To    Arrive    A/C  St  Availability
---------  ------  ----  --------  ----  --------  ---  --  --------------------------------------------------------------
SK         909     CPH   12:25     EWR   14:50     333      A0 C9 D9 J9 Z9 R0 Y9 S9 B9 E9 M9 H9 Q9 V9 W9 U0 K9 L9 T9 G9 N0

[KVS Availability Tool 7.1.8/Diamond - Sabre: Availability/FS/US]
Kod:
EWR  New York Newark Liberty Intl NJ US [KEWR]
CPH  Copenhagen Kastrup DK [EKCH]
MON  15 Jul 2013

Carrier    Flight  From  Depart    To    Arrive    A/C  St  Availability
---------  ------  ----  --------  ----  --------  ---  --  --------------------------------------------------------------
SK         902     EWR   23:30     CPH   13:15     343      A0 C9 D9 J9 Z9 Y9 S9 B9 E9 M9 H9 Q9 V9 W9 U9 K9 L9 T9 G9

Jo helt klart, bokade nyss i K-klass och satsar på OT eller point upgrade. Det funkade fint med OT förra året när jag flög över till EWR.

Är det någon som lyckats med OT på SK984 NRT-CPH? Är bokad där och det står "not available". Enligt en post på Flyertalk som tycks härröra från något slags officiellt budskap så är OT aldrig tillgängligt på just den flighten. Någon som har lyckats trots allt?

Post 559 syftar på resa åt andra hållet, där ser man oftast OT tillgängligt.

Däremot har inte jag heller sett det på NRT-CPH på mina fyra resor det senaste halvåret.

Hoppar in i forumet har - finns det nagon vanlig sjal som har mojlighet att kolla status pa SK995 CPH-PEK den 26:e april? Har kort OT och hoppas pa lite flyt, dock inte sett sa mkt OTs pa denna stracka tidigare.

Business: 9 (at least)
A/0 C/9 D/9 J/9 Z/4 R/0

Eco X & Eco: 5 (at least)
Y/5 S/2 B/2 E/2 M/0 H/0 Q/0 V/0 W/0 U/0 K/0 L/0 T/0 G/0 N/0

Ser ju riktigt lovande ut för dig... Vill påstå att det både är fullt och överbokat i monkey... Några få stolar i Eco X...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen