Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade lagt in om UTo på OT till morgondagens flygning CPH-NRT, fick tyvärr nobben på den. Finns lediga stolar i samtliga klasser på planet vet dock ej hur många i resp klass. Tömde nästan mitt EB-konto häromveckan så det finns inga points till upgrade heller :(

Har grävt i denna tråd men inte hittat svaret på frågan kring, hur långt i förväg kan man lägga in en OT. Har en GOT-OSL-EWR i augusti, men den står som UoT not available i detta läge.

Någon som har koll på detta?
Eller är det att gå in lite då och då och kolla som gäller?

Har grävt i denna tråd men inte hittat svaret på frågan kring, hur långt i förväg kan man lägga in en OT. Har en GOT-OSL-EWR i augusti, men den står som UoT not available i detta läge.

Någon som har koll på detta?
Eller är det att gå in lite då och då och kolla som gäller?

Jag beställde en ARN-EWR-ARN-resa i förrgår, avresa 15 aug, och gick därpå direkt in och köpte OT. Så för mig funkade det så här långt innan. Måste vara olika på olika avgångar helt enkelt.

Hej,

Jag skall flyga Stockholm ARN - Chicago ORD den 1/5 (i Economy) och funderar på att testa Optiontown. Har läst igenom diverse info (samt denna tråd) men inte lyckats bilda mig en klar uppfattning om huruvida chanserna minskar för att lyckas med uppgraderingen om jag redan nu väljer en sittplats i ekonomikabinen (så länge). Har någon information om detta?

Hej,

Jag skall flyga Stockholm ARN - Chicago ORD den 1/5 (i Economy) och funderar på att testa Optiontown. Har läst igenom diverse info (samt denna tråd) men inte lyckats bilda mig en klar uppfattning om huruvida chanserna minskar för att lyckas med uppgraderingen om jag redan nu väljer en sittplats i ekonomikabinen (så länge). Har någon information om detta?

Ingen som riktigt vet hur OT fungerar men att det skulle minska dina chanser för att du väljer säte innan har iaf ingen betydelse enligt mig

Last edited:
Jag har valt säte i förväg på samtliga flighter där jag testat OT. Jag har rätt bra utfall på att få igenom OT just till ORD också, så jag tror inte det är någon viktig faktor.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen