Vaniljvodka skrev:. Eller är det mellanskillnaden efter som du redan betalat för Extra?Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:Jag ska flyga CPH-EWR/EWR-OSL i vår och eftersom jag nu har EF så är jag nyfiken på vilken process ni experter har för att kolla era möjligheter för uppgradering.Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:Som jag förstår det så drar ni upp seat availability och kollar så att alla Economy klasser (nästa uppgift blir att ta reda på vilka det är) är nära slutsålda. I samma stund ska det finnas tillgänglighet på Economy+/Business, korrekt?Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:Som jag förstår det så drar ni upp seat availability och kollar så att alla Economy klasser (nästa uppgift blir att ta reda på vilka det är) är nära slutsålda. I samma stund ska det finnas tillgänglighet på Economy+/Business, korrekt?Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:Jag höjde verkligen på ögonbrynen när jag loggade in för att signa upp för uppgraderingar på mitt flyg till EWR med SAS. Priset var €315/leg. Detta skulle innebära att totalkostnaden för resan blir ungefär lika mycket som om jag köpt en C biljett över disk.Känns som lockelsen med OT därmed i stort sätt försvunnit. Varför gambla på en uppgradering om jag kan garantera en C-plats på förväg för ett marginellt högre pris?Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:Jag höjde verkligen på ögonbrynen när jag loggade in för att signa upp för uppgraderingar på mitt flyg till EWR med SAS. Priset var €315/leg. Detta skulle innebära att totalkostnaden för resan blir ungefär lika mycket som om jag köpt en C biljett över disk.Känns som lockelsen med OT därmed i stort sätt försvunnit. Varför gambla på en uppgradering om jag kan garantera en C-plats på förväg för ett marginellt högre pris?Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:Ändock så minns jag en tid då OT kostade €150. :-(Klicka för att utvidga...
seat56f skrev:Edit: Btw, sitter lite taskigt till med uppkoppling för att kunna kolla ordentligt nu, men någon som har uppdaterad info vad ev uppgradering för cash kostar EWR-CPH? (M->Y såväl som M->C kan vara intressant.)Har för mig att det har funkat att uppgradera med pengar från USA på SK...Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Undrar om du inte luktat lite för mycket på crack-pipan nu också. Jag har iaf inget minne av att M->C varit så billiga. 2008 betalade jag ungefär det för M->Y.Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:Hursom, upplever ni uppgraderingen till Economy extra för dagens €150 som värt priset eller är det bara hela vägen till C som är motiverat?Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:Hursom, upplever ni uppgraderingen till Economy extra för dagens €150 som värt prisetKlicka för att utvidga...
sk-sthlm skrev:Om man använder OT och uppgraderingen går igenom, räknas det som en ny biljett då? Har en helgresa till Shanghai planerad för 3x-kampanjen, och den var ju tvungen att vara bokad innan 31/12 för att räknas, skulle OT ställa till det?Klicka för att utvidga...