Väntar med spänning. Håll oss uppdaterade @jumbooze !Väntar nu på lotteridragningen, åker till ewr på söndag, just nu så är det C9 D9 Z0 R0 J0 Y9 S0 B0 P0 A0 E9 M9 H9 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O9 G9 N9
På utresan.
Har aldrig lyckats med OT på vägen hem åker hem från ORD så får se...
Nu har jag bara två försök men har 100% på dom försöken. Först upp till plus (sökte inte business) på vägen till newark och sen till business på vägen hem till Arlanda igår.Och någon som har koll på ration för long-haul...?
Jag har fått det 2 ggr på hemresan(de gångerna fick jag avslag på utresan i en nästan tom kabin). Bägge gångerna från ORD om jag inte missminner migNitlott på utresan. Får se hur det går med Plus->Biz på hemresan men jag har som sagt aldrig lyckats med en OT på vägen hem från USA, har någon???
Jag och fru Delayed lyckades med GO till C från EWR till ARN i augusti 2015.men jag har som sagt aldrig lyckats med en OT på vägen hem från USA, har någon???
Om jag minns rätt så har den fått plus-kabin, eller åtm ska få om den ännu inte fått.Min bror och mor har fått igenom OT (GO -> PLUS) imorgon på SK996, PEK-CPH, och det ser ut som LN-RKP ska flyga den sträckan.
Eftersom det planet inte har någon PLUS-kabin (right?) hur fungerar det då? Eller snarare vad händer?