Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Verkar gå vansinnigt lätt att få igenom OTu inom Europa. 3/3 nu, med hiskeligt snabb respons nu senast på HEL-CPH, 28/9. Sign-up 25/9 kl. 14:20, upgrade confirmed mail damp ner knappt tre timmar senare, kl. 17:06. (Betalat €37 var gång.)

Jag har fått en OT upgrade Go till Plus "subject to availability" på ARN-HKG imorgen. Hur går jag best fram för at säkra denne upgrade? Det står att jag skal ta med print til gaten. Kan jag 1) kolla med loungen på CPH, då jag åker CPH-ARN innan, eller 2) kolla med loungen på ARN?

Jag har fått en OT upgrade Go till Plus "subject to availability" på ARN-HKG imorgen. Hur går jag best fram för at säkra denne upgrade? Det står att jag skal ta med print til gaten. Kan jag 1) kolla med loungen på CPH, då jag åker CPH-ARN innan, eller 2) kolla med loungen på ARN?

Och hur blir det om jag nu checkar in med vald sete i Go?

Sedar, inget mail fran OT och bokningen pa SAS sida star som Go. Men nar jag valjer sate sa ar det i Pluskabinen. Trevligt trevligt.

Fick en fråga från grannen om OT, är det någon idé att köpa upgrade nu via OT för en SK resa i april nästa år, longhaul?

Vanligtvis är det inte dåligt iaf. Vad är priset just nu? Normalt sett blir det ju dyrare och dyrare ju närmare avgång man kommer även om det inte alltid är så. Om han tycker att priset är acceptabelt nu så hade jag nog lagt in en OT direkt.

Jag tror du ska kolla med incheckningen. Jag vill minnas att det är där det sker. Åk till CPH tidigt och checka in där samt fråga.

Och hur blir det om jag nu checkar in med vald sete i Go?

Bra fråga. Jag antar att du redan hade ett förvalt säte i Go? Isåfall hade jag låtit bli att checka in online.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen