Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om jag har en bokning med en mellanlandning, säg ARN-CPH-TXL och ska köpa en OT är det styck pris per flight nummer? Alltså 24E för ARN-CPH sedan 24E för CPH-TXL! Försöker se om OT är värt att ta risken på eller om man ska redan nu boka Plus...

Om jag har en bokning med en mellanlandning, säg ARN-CPH-TXL och ska köpa en OT är det styck pris per flight nummer? Alltså 24E för ARN-CPH sedan 24E för CPH-TXL! Försöker se om OT är värt att ta risken på eller om man ska redan nu boka Plus...
Exakt vilket pris det är vet du inte förrän du ansöker. Fördelen med OT jämfört med bokad Plus är intjäningen av EB-poäng, nackdelen osäkerheten om den går igenom.

Exakt vilket pris det är vet du inte förrän du ansöker. Fördelen med OT jämfört med bokad Plus är intjäningen av EB-poäng, nackdelen osäkerheten om den går igenom.

Exakt, 2700kr för 4500 poäng ARN-CPH/OSL-TXL-CPH/OSL-ARN är ju väldigt bra. Men som ungdom kan jag flyga för 1300kr och säg att det är 30E per segment då blir det alltså totalt 2500 kr men med 6000 poäng....

Har precis skickat in upgrade request på ARN-GOT T/R i veckan som kommer, väntar med spänning. Vad gör man inte för att få 2500 poäng istället för 940 som det blir om upgrade inte går igenom :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen