The Sage
Medlem
Syns inte på mobilappen? (Ios)Logga in på sas mobilsida och kolla 'mina bokningar'
Syns inte på mobilappen? (Ios)Logga in på sas mobilsida och kolla 'mina bokningar'
Gå in på Saudi Arabian Airlines hemsida och knappa in biljettnumret i manage my booking.fick igenom en OT LLA-ARN för i morgon, verkar ha blivit en Z, då det står Business på tex checkmytrip.com. Men var sjutton kan man kolla exakt bokningsklass på en uppgraderad sas reservation? har för mig att jag har sett nått kreativt tips på det här i tråden men hittar det inte.
Varför skickar dom inte ut biljettnummer och bokningsklass i emailet när man köpt biljetten så undviker dom massa problem för oss kunder?
Pdf filen med eticket man får från sas brukar väl innehålla både biljettnr och bokningsklass.
Jag tycker dessutom jag oftast har fått en ny sådan pdf när ot har gått igenom med lite marginal. Däremot inte om det skett en sådan där "pending" uppgradering som hanteras på flygplatsen.
Men det är väl på samma sätt som man inte får en ny eticket om man blir ombokad till en annan flight. Kan tänka mig att det har att göra med om flighten har "tagits över" av flygplatsen eller inte...
Det håller jag med om. Sas är enligt min erfarenhet snarare en av de bättre på det. (efter att man har köpt - de är dåliga på att visa den innan, om man inte flyger på bara sas-flyg i bokningen)Jag fick bara mail från OT. Inget från sas med biljett eller bokningsklass.
Har en resa med aegean i sommar som jag också behöver få reda på biljettnummer på för att kreditera. Verkar som att många flygbolag är dåliga på att skicka ut alla uppgifter?