R
rstenelo
Guest
Tack! Skall stå på mig ytterligare kring detta då.
Det beror väl på vilken bokningsklass du hade innan OT och vilken du fick. Go flex har samma intjäning som Plus saver
Tack! Skall stå på mig ytterligare kring detta då.
Flygskatten (Air Passenger Duty) är högre i London när man reser i premiumkabin och troligen räknas Plus som det. Tror det är £24 för premium jmfm £12 i Economy för korta resor.Har erfarenhet av liknande priser från GOT. Av oklar anledning alltid dyrare från London än till...
Aha, det är där skon klämmer. Men man betalar alltså bara den skatten vid avgång och inte vid ankomst?Flygskatten (Air Passenger Duty) är högre i London när man reser i premiumkabin och troligen räknas Plus som det. Tror det är £24 för premium jmfm £12 i Economy för korta resor.
Stämmer att det beror på bokningsklassen men när jag frågade OT så fick jag till svar att man uppgraderas till högsta bokningsklassen inom PLUS. Jag har kollat och det verkar stämma för mig (har alltid fått C-klass).Det beror väl på vilken bokningsklass du hade innan OT och vilken du fick. Go flex har samma intjäning som Plus saver
SAS skriver t o m ut det på sin hemsida, Upgrade your flight - SAS så hänvisa till det om de inte ger med sig.Tack! Skall stå på mig ytterligare kring detta då.
Hur mange point fik du for EWR -> ARN?(bara den ene leg som blev upgraded)Tack! Skall stå på mig ytterligare kring detta då.
Stämmer att det beror på bokningsklassen men när jag frågade OT så fick jag till svar att man uppgraderas till högsta bokningsklassen inom PLUS. Jag har kollat och det verkar stämma för mig (har alltid fått C-klass).
Är du säker på att det är bokningsklass C?
Har använt mig av OT några gånger och alltid blivit uppgraderad till A. Vad jag förstått av skriverierna på forumet är jag inte ensam.
Jag är absolut ingen expert, men jag har uppfattat det som C är kabinklass och A är bokningsklassen.
Plus intra-EU har alltid genererat 1500 EB till mitt konto. Aldrig fått 2000 poäng vilket motsvarar C.