Senaste nytt

Uppgradering i gate med sas

Någon som kan se hur det ser ut på SK935 flighten som går 12.25 på söndag?
Hur fullt är det?
C0 D0 Z0 J0 R0 Y0 S0 B0 P0 A0 E3 M3H0 Q0 V2 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G1 N0
Är två platser i business som inte är tagna så jag gissar på att det är rätt fullt.
Sen vet man aldrig vad som händer sista dagarna och vilka som faktiskt dyker upp till checkin så det kan gå uppgradera på flygplatsen.
När du frågor om denna typ av information, skriv med vilka flygplatser planet går emellan, lite svårt att hitta infon annars (nu råkade jag veta var SK935 flyger)

C0 D0 Z0 J0 R0 Y0 S0 B0 P0 A0 E3 M3H0 Q0 V2 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G1 N0
Är två platser i business som inte är tagna så jag gissar på att det är rätt fullt.
Sen vet man aldrig vad som händer sista dagarna och vilka som faktiskt dyker upp till checkin så det kan gå uppgradera på flygplatsen.
När du frågor om denna typ av information, skriv med vilka flygplatser planet går emellan, lite svårt att hitta infon annars (nu råkade jag veta var SK935 flyger)
Okej, gör det i fortsättningen!
Har budat på plus i plusgrade men beroende på va de ska ha för business/plus vid upgrade på flygplatsen kan man ju tänka sig business också om det inte är svindyrt.

Min syster åkte cph-washington förra året och kunde uppgradera go till business för 3000kr. Så är det i närheten av det priset så är det inget snack om saken. Men lär väl gå på mer...

Off topic. Tänkte försöka se om det går att uppgradera hos service centret/gaten och tänkte därför va där i god tid.

Dock undrar jag när jag tidigast kan checka in? Hur många h innan? Flygplats: Kastrup

Blev ingen plusgrade då budet blev nekat.
Kan det bero på att hela planet är fullt?

Någon som ser nu så här en 24h innan take off?

SK935
18/8
Cph-sfo

Okej,

Står följande:
Y-2 Plus
E-4 Eko
M-4 Eko
V-4 Eko
G-4 Eko

Vad innebär det?
Har dåligk koll på bokningsklasserna och hittar inget på SAS hemsida.

Se ovan. Du kan läsa mer på SAS om deras bokningsklasser på longhaul

Poängtabeller | SAS

Välj "Tjäna poäng med SAS" i dropdownmenyn.

Exempel
Boston, New York SAS Go
3 000
(Q, V, W, K, L, T, O, U, G)

SAS Go Flex
4 000
(E, M, H)

SAS Plus Saver
4 000
(B, P, A)

SAS Plus
6 000