Jag skulle tro det. Ibland händer det dock att en större grupp bokar av någon dag innan avgång. Är det Plus eller Business du hoppas på?Okej så det innebär att sannolikheten att få en plusgrade alt att kunna uppgradera vid check-in är rätt liten?
Jag skulle tro det. Ibland händer det dock att en större grupp bokar av någon dag innan avgång. Är det Plus eller Business du hoppas på?Okej så det innebär att sannolikheten att få en plusgrade alt att kunna uppgradera vid check-in är rätt liten?
C0 D0 Z0 J0 R0 Y0 S0 B0 P0 A0 E3 M3H0 Q0 V2 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G1 N0Någon som kan se hur det ser ut på SK935 flighten som går 12.25 på söndag?
Hur fullt är det?
Okej, gör det i fortsättningen!C0 D0 Z0 J0 R0 Y0 S0 B0 P0 A0 E3 M3H0 Q0 V2 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G1 N0
Är två platser i business som inte är tagna så jag gissar på att det är rätt fullt.
Sen vet man aldrig vad som händer sista dagarna och vilka som faktiskt dyker upp till checkin så det kan gå uppgradera på flygplatsen.
När du frågor om denna typ av information, skriv med vilka flygplatser planet går emellan, lite svårt att hitta infon annars (nu råkade jag veta var SK935 flyger)
Min syster åkte cph-washington förra året och kunde uppgradera go till business för 3000kr. Så är det i närheten av det priset så är det inget snack om saken. Men lär väl gå på mer...
Kan ha varit 3k dkk. Var ju dock bra mycket bättre exchange rate då vill jag minnas. Oavsett bra pris för upgrade go till business låter det som?3000 danska kronor antar jag? Annars låter det lite väl billigt.
Blev ingen plusgrade då budet blev nekat.
Kan det bero på att hela planet är fullt?
Någon som ser nu så här en 24h innan take off?
SK935
18/8
Cph-sfo
Okej,
Okej,
Står följande:
Y-2 Plus
E-4 Eko
M-4 Eko
V-4 Eko
G-4 Eko
Vad innebär det?
Har dåligk koll på bokningsklasserna och hittar inget på SAS hemsida.