Senaste nytt

Uppgradera till SAS Amex Elite från Premium (senast 30/3) och få 30 000 EB-poäng

eddo

Medlem
Visa bifogad bild 127083

Nu fick jag detta erbjudande. Känns värt det att slå till.
Helt klart värt det, räknar man endast månadsavgiften (6 mån) och sign-up bonus så blir det väl ca 3 öre per poäng. Utöver det 5p/100kr extra jämfört med classic samt möjlighet till voucher som gäller i hela världen med Star Alliance istället för enbart Europa och SAS. Bra deal för alla som har Classic. :)
 
  • Gilla
Reactions: M.K

M.K

Medlem
@eddo Jag har redan funderat på att uppgradera för en voucher senare i år då spendkravet till Plat nåtts. Perfekt alltså och jag kör nog med detta i minst ett år nu för möjlighet till voucher i Q1-23 också. :)

6öre i kostnad per poäng då. Vanliga extraintjäningen räknar jag inte med då mitt SAS MC ger samma.
 
Last edited:
Sorry om detta redan tagits upp, men rent tekniskt skulle detta funka för mig med Elite i dagsläget? Hade redan tänkt nedgradera från Elite till Premium innan månadens slut men är det möjligt att nedgradera till Classic och uppgradera till Premium för att utnyttja erbjudandet?
 

Flyer722

Medlem
Sorry om detta redan tagits upp, men rent tekniskt skulle detta funka för mig med Elite i dagsläget? Hade redan tänkt nedgradera från Elite till Premium innan månadens slut men är det möjligt att nedgradera till Classic och uppgradera till Premium för att utnyttja erbjudandet?
Testa, du kommer inte förlora något på det. Sedan när du uppgraderar så står det när du väljer kortet om kampanjen.
 

M.K

Medlem
09F9F105-7AE2-4402-810E-C3ADCC8EFF2C.jpeg


Jag fick denna nu. Tänk dock på att vi som uppgraderade till Premium i mars/april med 20000p i bonus inte kan utnyttja denna då Premium måste behållas längre.
 

M.K

Medlem
Någon som fått sin bonus från mars/april kampanjen? Jag ser nu månadens poäng, men fortsatt ingen bonus som utlovades i augusti.
 
Toppen