Martin Thelin
Medlem
Finns värvningskampanj nu också, 45 000 för att värva till Elite. Ännu en väldigt bra kampanj!
10 juni har mitt år utan kort gått. 45000 om frun bjuder in mig till ett Elite är ju ok men mycket vill ha mer...![]()
Hej gott folk, funderar starkt på att bjuda in min fru och kapa mitt eget ELIT. Har precis passerat 1 voucher så läge att växla, i teorin.Din fru får ju 45k också, tror knappast man kan förvänta sig bättre än detta. Ska nog inte räkna med att 100k-sign up kampanjen kommer tillbaka.
Jag kan dock inte hitta någon skrivelse om att inte få säga upp kortet inom 12 månaders införskaffning, tanken är att bara köra året ut.
Vet någon vad som gäller där?
(samma sak gäller för mitt eget befintliga ELIT kort som jag skaffade i december, jag grävt igenom villkoren men ser bara de för innehav av kortet, inget om sign-on bonusen och villkoren för det specifika erbjudandet)
Text som går att hitta tidigare i denna tråd och som finns skriven för uppgraderingskampanjen som pågår samtidigt.
"Om du säger upp eller nedgraderar ditt kort inom 12 månader kommer du debiteras för dina erhållna poäng. Läs mer i villkoren."